WYJAZDY DŁUŻSZE:
październik 2016
Saksonia i Czeski Raj

Rowerowa podróż z Drezna do Dusznik Zdroju. Zajęło to nam aż 10 dni, ale w tym czasie więcej zwiedzaliśmy chodząc pieszo niż przejechaliśmy rowerami.
maj 2016
Zamki Dolnego Śląska

Pięciodniowy rowerowy wyjazd z sakwami w celu odwiedzenia kilku zamków na Dolnym Śląsku.
marzec 2014
Jura Krakowsko-Częstochowska

Pięć dni spędzonych wśród zamków i ostańców skalnych na pieszej wędrówce przez Jurę Krakowsko-Częstochowską.
czerwiec 2013
Szwajcaria

Krótki, tygodniowy wyjazd do Szwajcarii, podczas którego zdobyliśmy pięć dwutysięcznych przełęczy Alpejskich.
czerwiec 2010
Pojezierze Drawskie

Kilka rowerowych dni spędzonych wśród malowniczych jezior Pojezierza Drawskiego.
sierpień 2008
Rumunia

Podróż z Grażynką samochodem do Słowacji i Rumunii. Trwała w sumie 3 tygodnie, z czego tydzień spędziliśmy w samochodzie i dwa tygodnie na rowerach. Rowerami nie przejechaliśmy wiele, skupiliśmy się raczej na dokładniejszym poznaniu kawałka Rumunii między Sighisoarą i Braszowem.
maj 2007
Krym

Trochę przedłużony, majowy weekend wykorzystany na zwiedzaniu największych atrakcji Krymu.
WYJAZDY KRÓTSZE:
sierpień 2016
Dookoła Zalewu Szczecińskiego

Rowerowa trasa wokół Zalewu Szczecińskiego podzielona na trzydniowy wypad.
czerwiec 2014
Śladem kolejki CPO

Niewiele osób wie, że jeszcze kilkadziesiąt lat temu do Szczecina dojeżdżała kolejka wąskotorowa. Pojechaliśmy sprawdzić czy dawna trasa jest jeszcze przejezdna.
sierpień 2012
Otwarcie mostu w Siekierkach

Podobno stary, nieczynny od 70 lat most w Siekierkach został otwarty dla pieszych. Pojechaliśmy sprawdzić czy to prawda.
lipiec 2012
Śladem kolejki Randowskiej

Rowerowa wycieczka trasą dawnej linii kolejowej, która łączyła podszczecińskie Stobno z Nowym Warpnem.
październik 2011
Kajakiem po Międzyodrzu

W pewien piękny, słoneczny, jesienny dzień wypożyczyliśmy z Grażynką kajak w Siadle Dolnym i popłynęliśmy nim aż do Szczecina.
sierpień 2011
Kajakiem po Szczecinie

Pływałem już tu i tam kajakiem, ale jeszcze nigdy nie widziałem swojego miasta z pozycji kajaka. Tego dnia to się zmieniło.